טיפים לכתיבת שורות נושא מוצלחות לאימיילים

שורות נושא לאימיילים אולי נראות פשוטות לכתיבה אבל זכרו כי שורת הנושא היא במידה רבה מה שיגרום לנמענים לפתוח או לא לפתוח את האימייל שלכם.

 

למרות שאתם צריכים להיות מודעים לאופן בו דפדפנים שונים או תוכנות דואר אלקטרוני שונות מציגות תווים מיוחדים או לאופן בו פילטרים של דואר זבל יכולים לפעול כאשר הם נתקלים בשורות נושא לא סטנדרטיות, הבדיקות שתעשו בעצמכם לאימייל / ניוזלטר לפני שאתם שולחים אותו (בדיקה במגוון דפדפנים ותוכנות דוא"ל). יראו לכם מה עובד ומה לא עובד.  בנוסף, מאוד יכול להיות שבנקודת זמן מסוימת אלמנט מסוים נחשב לספאם ובנקודת זמן אחרת לא.

 

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם ליצור שורות נושא מוצלחות שיגרמו לנמענים לפתוח את האימייל שלכם:

  1. שימוש בפועלים: התחילו את שורת הנושא עם פועל אקטיבי כגון  פגשו את, הצטרפו ל העזרו ב....
  2. שאלות: החוכמה היא לשאול שאלה שתעורר ענין אצל הנמען. למשל, "האם  הכסך שלך צובר ריבית בבנק" ? 
  3. אורך: אורך שורת הנושא צריך להיראות לכם סביר וקליט.
  4. סימנים: השימוש סימנים שונים כגון ★ ☼ ♫ ☀ ✿ ☆ ♡ ⇒ ☺ ❤ ✈ ✞ הפך להיות נפוץ בשנה האחרונה.  סימנים הם דרך טובה לתפוס את תשומת ליבו של הנמען.
  5. האנשה: הרבה מחקרים טוענים כי לשורות נושא הכוללות את שם הנמען יש אחוזי פתיחה גבוהים יותר.
    "שלום משה, האם אתה רוצה להציח בקרב....  נראה טוב יותר מרק "שלום, האם אתה רוצה להצליח בקרב..."
  6. מיקום: אנשים נוטים להזדהות עם שם העירק או השכונה שלהם. במידת האפשר הכניסו את השם לשורת הנושא. למשל, "שלום אמיר, אנו שמחים להציג לך את המועדון החדש בחיפה..."
  7. מספרים: עדיך לכתבו מספרים כמספר ולא כטקסט (50 ש"ח ולא חמישים ש"ח). מספרים נקראים מהר  יותר ובד"כ תופסים פחות מקום. 
  8. ספירה לאחור: למשל, "הנחה מיוחדת בחנות שלנו עד השעה 16:00 היום"

 

 

מקור: http://www.directmarketingiq.com/article/copywriting-best-practices-email-subject-lines-get-opened/2